imoves facelift

Kanskje du har sett den? Vi har fått ny logo, og den markerer starten på et heldekkende profilløft med ny plattform og nye nettsiden i 2021!

imove får et ansiktsløft for det nye året

Hvordan
fungerer det

imove har vokst over all forventning i løpet av 2020, og vi ser ingen grunn til at det skal bremse inn i 2021.

Vi har gått fra en idé på post-it-lapper til et selskap som aktivt endrer det norske folk sine kjøpevaner og forhold til bilhold, og er blitt en arbeidsplass for en hel gjeng med innovative, kreative og engasjerte folk! Det er vi stolte av, og det mener vi fortjener en markering gjennom et omfattende profilløft inn i det nye året.

Vi har store ambisjoner for imove som tjeneste og som selskap, noe som skal reflekteres i den visuelle profilen vår.

Les mer: Bleed redesigner mobilitetskomet

Den nye logoen har en fargepalett med nyanser i grått, til den velkjente grønnfargen.

Første endring er altså logoen! Vi kjenner alle igjen "bryter-ikonet" fra vår digitale hverdag; hvor enkelt det er å swipe for å skru noe av eller på. Denne enkelheten er en av grunnpilarene i vårt bilabonnement: det er enkelt å bytte bil, pause abonnementet eller avslutte det (å skru det av og på igjen, om du vil). Og når du trenger en ekstrabil, skrur du på hyttebiltjenesten.

"Bleed er en type partner som inspirerer, engasjerer og utfordrer helt til sluttresultatet blir tjenester som brukerne elsker. Byrået viser en imponerende, faglig integritet for å skape noe nytt i hvert prosjekt, som få i markedet kan måle seg med. Vi gleder oss til det videre samarbeidet!"
Hans Kristian Aas, CEO i imove

For imoves ideologi er nettopp å gi folk en enklere og mer fleksibel og forutsigbar hverdag: Det handler om å komme seg fra A til B, uavhengig av hva eller hvor A og B er for deg. Nettopp derfor er den visuelle identiteten fremoverlent, og visualiserer det livsstilsvalget det er å abonnere på bil fremfor å eie. Og med fokus på mobilitet og fleksibilitet er den laget for både å støtte og ytterligere komplementere imoves funksjonelle og lettforståelige tjeneste.

Fleksibilteten til imove blir nå synliggjort i logoen.

I bunn og grunn representerer den nye logoen, og den kommende "facelift-en" at vi tar ting enda et steg opp; vi tar med oss grunnverdiene våre og fortsetter veksten inn i en ny, spennende periode – som vi har store planer og høye forventninger for.

En stor takk til Christoffer Nøkleby, Madeleine S. Eriksen, Svein Haakon Lia og hele teamet fra Bleed Design Studio som har stått for den kreative leveransen i vårt profilløft!

Fra venstre: Jørgen Landsnes, Svein Haakon Lia, Jarl Heggem, Madeleine Eriksen, Gunnar Birkenfeldt, Hans Kristian Aas, Christoffer Nøkleby og Maria Helena Aaslund. Foto: Bleed


Finn din bilFinn din bil

Flere nyheter

Hvordan
fungerer det